16 feb. 2021

Senaste nytt

Tittut! Senaste nytt är att bloggen har bytt plattform till Blogger. Jag har bråkat MYCKET med gränssnittet och flera gånger velat ge upp och stanna kvar på Tumblr (som är SÅ mycket enklare att koda!) men jag har kommit fram till att jag vill ha kommentarsfunktion och enklare kategori/arkiv-system och då finns det bara ett (gratis) alternativ, vad jag vet; nämligen blogger. Och skam den som ger sig! 

Är fortfarande inte helt nöjd (är det någon som är förvånad?) men får panik utav blotta tanken på att jag lagt så mycket tid på detta. Försöker att vara nöjd ändå, tänka lite wabi-sabi, men är svårt att inte ha höga krav som webbdesigner tillika perfektionist.

Hursomhelst... eftersom det numera finns en kommentarsfunktion hoppas jag att den i alla fall kommer till användning! ;)

Inga kommentarer

Skicka en kommentar